Wspomnienia z wycieczki

30. maja 2019 r. uczniowie klas Vc, Vd, i VIc pod opieką swoich wychowawców wyruszyli na wycieczkę.
Pierwszy etap to Kraków, który przywitał nas deszczem i tzw. „złośliwością rzeczy martwych”, dzięki której pierwszy punkt napiętego programu nie został zrealizowany. Zobaczyliśmy Rynek, muzeum i udaliśmy się na najsłynniejszy kopiec w Krakowie – Kopiec Kościuszki. Tam czekał na nas Pan Szymon, z którym zwiedzaliśmy jedną z najsłynniejszych stacji radiowych -RMF. Mieliśmy okazję zobaczyć na żywo „Fakty” o 14:00, zaplanowane dosłownie – co do sekundy.  Potem Tyniec – zwiedzanie klasztoru i warsztaty „Historia książki”, w czasie których przenieśliśmy się w przeszłość, ucząc się pisać gęsim piórem i na drewnianych tabliczkach. Kolejne punkty na naszej trasie to: Zabrze – stadion Górnika Zabrze, Kopalnia Węgla Kamiennego „Luiza”, zajęcia pt. Dzień z Życia Wojskowego, Ogrodzieniec i zwiedzanie zamku razem z Duchami (to nie żart!), Kopalnia Soli w Wieliczce i zamek w Wiśniczu. Trochę niewyspani, zmęczeni z mnóstwem nowych wiadomości i pamiątek  w sobotę wróciliśmy do Jarosławia.